view_list
Toner och bläckpatroner till lagerpriser
Visa resultat för och
031 ‒ 320 23 00
Mån-Tors 08.30-16.00, Fre 08.30-15.00, Lunchstängt 12-12.30
shopping_cart
Priser:

Felbeställning?

Blev beställningen fel? Eller vill du returnera en vara? Nedan finner du instruktioner på hur du returnerar en vara till oss med ett formulär längst ner som du fyller i för att göra din retur. 

OBS! Har du precis beställt och insett att det blev fel? Kontakta vår kundtjänst omgående så kanske vi kan makulera din order (det här gäller kundtjänstens öppettider som du hittar här).

 

Så här returnerar du en vara:

Steg för steg:

  1. Återförpacka varan/varorna. Produkterna får inte varit öppnade eller använda för att en retur ska godkännas.
  2. Det är du som kund som bekostar returen till oss.
  3. Skicka paketet tillbaka till oss som ett företagspaket. Vi kan inte ta emot andra typer som av fraktsätt till vårt lager.
  4. Invänta att returen ska bli godkänd av oss.
  5. Återbetalning sker när returen blivit godkänd.


Förpackningen alternativt påsen till de varor som du ska skicka tillbaka till oss får inte vara öppnade (med undantag för de varor som har skickats utan någon yttreförpackning). Vi kontrollerar alla returnerade varor som inkommer till oss och bedömer dem. Först efter att returen blivit godkänd kommer vi att återbetala dig, med samma betalningssätt som vid köptillfället. Observera att vi återbetalar för de returnerade produkterna inte för frakten. 



Det är du som kund som står för returkostnaden till oss. Returen ska skickas till oss som ett företagspaket. Vi kan inte motta några andra paket än företagspaket. Paketet ska även vara synligt markerat med ordernummer alternativt kundnummer. Observera även att du gärna ska packa varorna som du ska returnera i en kartong, och inte med tejpremsor eller dylikt.

 

Vi hanterar returer en gång i veckan. Återkoppling och återbetalning sker när returen har blivit hanterad.











Varan har lagts till check_circle_outline
+